kodeks farmaceutycznej etyki marketingowej, kodeks etyczny marketingu

Rada Etyki Marketingowej wybrała członków Prezydium

W dniach 12 oraz 27 kwietnia odbyły się pierwsze spotkania Rady Etyki POLPROWET powołanej przez Sygnatariuszy Kodeksu. Podczas ostatniego spotkania przedstawiciele sygnatariuszy Rady Etyki Marketingowej przyjęli regulamin Rady a także wybrali skład pięcioosobowego Prezydium. Celem działań Rady Etyki oraz Prezydium jest wypracowywanie i promowanie prawidłowych rozwiązań w obszarze reklamy i relacji z lekarzami weterynarii oraz sankcjonowanie rozwiązań naruszających zasady wynikające z Kodeksu, co w konsekwencji przyniesie korzyści dla wszystkich Sygnatariuszy. 

Prezydium składa się z 5 Członków, w tym z Przewodniczącego Prezydium i Sekretarza, wybieranych indywidualnie na 3-letnie kadencje przez Członków Rady spośród siebie w głosowaniu tajnym większością głosów. 

W skład Prezydium pierwszej kadencji 2022 - 2025 weszły następujące ekspertki: 

  • Małgorzata Cebula - HIPRA POLSKA Sp. z o.o.;
  • Milena Lasecka- Matusiak - Phibro Animal Health (Poland) sp. z o.o.;
  • Marta Laskowska - Boehringer Ingelheim z o.o.;
  • Agnieszka Lewandowska - Zoetis Polska Sp. z o.o.;
  • Izabela Piotrowska- Mrzygłód - Vetoquinol Biowet Sp. z o.o..

Lista aktualnych firm - Sygnatariuszy Kodeksu Etyki Marketingowej:

  • Bioceltix S.A.
  • Boehringer Ingelheim Sp. z o.o.
  • Ceva Sp. z o.o.
  • Elanco Poland Sp. z o.o.
  • HIPRA POLSKA Sp. z o.o.
  • Huvepharma Polska Sp. z o.o.
  • MSD / Intervet Sp. z o.o.
  • Medivet S.A.
  • Phibro Animal Health (Poland) sp. z o.o.
  • Vetoquinol Biowet Sp. z o.o.
  • Virbac Sp. z o.o.
  • Zoetis Polska Sp. z o.o.

Więcej na temat Kodeksu Etyki na stornie  https://polprowet.pl/kodeks-etyki-marketingowej