Rada Etyki Marketingowej wybrała członków Prezydium
W dniach 12 oraz 27 kwietnia odbyły się pierwsze spotkania Rady Etyki POLPROWET powołanej przez Sygnatariuszy Kodeksu. Podczas ostatniego spotkania przedstawiciele sygnatariuszy Rady Etyki Marketingowej przyjęli regulamin Rady a także wybrali skład pięcioosobowego Prezydium. Celem działań Rady Etyki oraz Prezydium jest wypracowywanie i promowanie prawidłowych rozwiązań w obszarze reklamy i relacji z lekarzami weterynarii oraz sankcjonowanie rozwiązań naruszających zasady wynikające z Kodeksu, co w konsekwencji przyniesie korzyści dla wszystkich Sygnatariuszy.
Prezydium składa się z 5 Członków, w tym z Przewodniczącego Prezydium i Sekretarza, wybieranych indywidualnie na 3-letnie kadencje przez Członków Rady spośród siebie w głosowaniu tajnym większością głosów.
W skład Prezydium pierwszej kadencji 2022 - 2025 weszły następujące ekspertki:
- Małgorzata Cebula - HIPRA POLSKA Sp. z o.o.;
- Milena Lasecka- Matusiak - Phibro Animal Health (Poland) sp. z o.o.;
- Marta Laskowska - Boehringer Ingelheim z o.o.;
- Agnieszka Lewandowska - Zoetis Polska Sp. z o.o.;
- Izabela Piotrowska- Mrzygłód - Vetoquinol Biowet Sp. z o.o..
Lista aktualnych firm - Sygnatariuszy Kodeksu Etyki Marketingowej:
- Bioceltix S.A.
- Boehringer Ingelheim Sp. z o.o.
- Ceva Sp. z o.o.
- Elanco Poland Sp. z o.o.
- HIPRA POLSKA Sp. z o.o.
- Huvepharma Polska Sp. z o.o.
- MSD / Intervet Sp. z o.o.
- Medivet S.A.
- Phibro Animal Health (Poland) sp. z o.o.
- Vetoquinol Biowet Sp. z o.o.
- Virbac Sp. z o.o.
- Zoetis Polska Sp. z o.o.
Więcej na temat Kodeksu Etyki na stornie https://polprowet.pl/kodeks-etyki-marketingowej